Garantii ja hooldus

GARANTIIREMONT TALLINNAS:

ELECTROLUX ja AEG garantiihooldus:
Klienditeenindus 6650030, e-mail: info.eesti@electrolux.com

ELECTROLUX ja AEG
Kvalirem OÜ, t. 5830 0910 (est), 5567 4522 (rus), https://kvalirem.ee info@kvalirem.ee

AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ALMA-FERROLI boilerid 
Abimees Grupp OÜ, Spordi 7, Tallinn, tel. 6006996, e-mail: info@abimees.ee

WHIRLPOOL, INDESIT, HOTPOINT
Raud OÜ, Siili 25, tel. 6722990, 6722570; e-mail: info@kmh.ee

AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ELICA, SAMSUNG, CANDY, ZELMER, KENWOOD, DELONGHI, SILVERLINE õhupuhastajad, SCHNEIDER külmikud
OÜ Sevi Kodukaubad, Pallasti 16, Tallinn, tel. 6366525; e-mail: info@sevi.ee

BOSCH, SIEMENS, SMEG, SCANBERG, FALMEC 
Eliser OÜ, Mustamäe tee 24, Tallinn, tel. 6650090, e-mail: hooldus@eliser.ee 

LIEBHERR, BOSCH, SIEMENS, MIELE, SAMSUNG, LG
Renerk Kaubanduse OÜ, Laki põik 6, Tallinn, tel. 6512 222

SNAIGE
Soone OÜ, reg. nr. 10554900
Harjumaa, Rae vald, Assaku alevik, Heina 3, 75301
Telefon (+372) 5018330, e-post: sooneou@hot.ee

PHILIPS, LG, SAMSUNG, Schaub Lorenz, SCHNEIDER mikrolaineahjud, REDMOND
Speleta AS, Akadeemia tee 20, 12611 Tallinn, Tel: 654 6543, E-mail: speleta@speleta.ee

SCHLOSSER, STARKKE, DeAirce, BRANDT, BOMANN, SENCOR, DUNAVOX, Scancool, Rommelsbacher, Scandomestic
Kodumasinate Hooldus OÜ ,Gonsiori 33 Tallinn 10147, tel: 6 836 330 ,
Tel: +372 5056225, e-post: andrus@kmhooldus.ee

KÄRCHER
Stokker AS, Peterburi tee 44, Tallinn, t. 6201111, https://www.stokker.ee/contacts/shops

Samsung teeninduse tugi tel. 800 7267

LG teeninduse tugi tel +372 8840455
E-N: 9:00 - 17:00
R: 9:00 - 15:00
Riigipühadel: suletud


GARANTIIREMONT TARTUS:

BOSCH, SIEMENS, SAMSUNG, GORENJE, PHILIPS, KENWOOD, BRAUN, MOULINEX
Arwest OÜ,  Turu 37, Tartu 51013, t. 7 344 299, 56 697 843, e-mail: arwest@arwest.ee

AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, WHIRLPOOL, BRANDT, BOMANN, MASTERCOOK
Tavatronic OÜ, Rahu 3/1, tel. 7349 123, e-mail: info@tavatronic.ee

SCHLOSSER, STARKKE, ALMA-FERROLI boilerid
Teenusproff OÜ, Pikk 12, Tartu, tel. 7402030, 5340 2030, e-mail: majestservice@hot.ee

ELICA
OÜ Sevi Kodukaubad, tel. 6366525; e-mail: info@sevi.ee


ÜLE EESTI:

Sipelgas Maurinte OÜ, Narva
Äriregistri kood: 10402478
Tallinna mnt 6a-19, 20304 Narva
Tel. 356 0708
Faks 356 0708
Aleksandr Rõbkin 56486164
e-mail:  sipmk@hot.ee

Have OÜ, Pärnu, Haapsalu
AINULT KÜLMKAPID!
Äriregistri kood: 10215701
Riia mnt 129a, 80010 Pärnu
Üldtelefon 443 9470
Harri Tamm 
e-mail: have@estpak.ee

Lumehelves OÜ, Valga
Registrikood: 10084015
Jaama pst 12A, 68204 Valga
Telefon 7664452
Nikolai Komarov 5056433
e-mail: lumina@hot.ee

Tähva OÜ, Kärdla
Äriregistri kood: 10412287
Heltermaa mnt 16, 92414 Kärdla
Tel. 5066153
e-mail: ou.tahva@neti.ee

Tedre Kodumasinad OÜ, Kuressaare
Äriregistri kood: 11217659
Pikk 1b, 93813 Kuressaare
Töökoda 455 5978
Toomas Teder 5087912
e-mail: kodumasinateremont@hot.ee

Aaberi Kodumasinad OÜ, Viljandi  
VÄLJA ARVATUD BOILERID!
Äriregistri kood: 10053730
Raua 3, 71020 Viljandi
Üldtelefon  
Faks  433 3802
Riho Mägi 5272055
e-mail: aarep@matti.ee

Merton OÜ, Viljandi
Äriregistri kood: 10334185
Riia mnt 95, 71009 Viljandi
Alo Kajak 5179771
e-mail: merton@hot.ee

Limestra Profservis OÜ, Ida – Virumaa
Äriregistri kood: 11048010
Jõhvi küla 12, 41541 Jõhvi
Tel. 335 5869
Aleksandr Meinson 56624492
e-mail: hoolduslux.johvi@mail.ee

Centralservise OÜ, Pärnu 
VÄLJA ARVATUD KÜLMKAPID
Registrikood 10423010
Riia 74 , 80010 PÄRNU
Telefon 56612104
e-mail: info@centralservice.ee

Nirgi Kodumasinad OÜ, Rakvere
Äriregistri kood: 11002893
Posti 13, 44310 Rakvere
Töökoda 324 0515
Jüri Nirgi 5175742
e-mail: nirgikodumasinad@hot.ee

Frigotec OÜ, Võru 
VÄLJA ARVATUD BOILERID! 
Äriregistri kood: 10172021
Kreutzwaldi 58a, 65610 Võru
Tel./faks 782 3181
Margus Reisman tel. 5054219
e-mail: reismann001@mail.ee



PRETENSIOONIDE ESITAMISE EESKIRI

Kõikidele Anava Eesti AS poolt maale toodud ja müüdud kodumasinatele kehtib pretensioonide esitamise aeg 24 (kakskümmend neli) kuud arvestades ostukuupäevast.

Aluseks on ostu-müügi dokument (nt. arve-saateleht, ostukviitung, ostu-müügi leping).

Müüdud kodumasinatele pretensioonide esitamine vastab EV Võlaõigusseadusele,Tarbijakaitseseadusele ja teistes õigusaktides sätestatud nõuetele.

Pretensioonide esitamise aeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud otstarbel, milleks see on valmistatud.

Kui toodet otseselt kasutatakse mittekodustes tingimustes, siis kehtib toodetele pretensioonide esitamise aeg 3 (kolm) kuud arvestades ostukuupäevast.

Ainult Interneti teel ostetud toodetel kehtib 14 (neljateist) - päevane tagastus- ja vahetusõigus. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.

Igasugused kehtestatud aja jooksul pretensioonid esitatakse ainult müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale.

Vastavalt esitatud pretensioonile tasuta remondi sisuks on:

  • toote varjatud konstruktsiooni-, valmistamise-, ja tooraine defektide avastamine ning nende kõrvaldamine. Eelpoolnimetatud puudused kõrvaldatakse kuni toote normaalse funktsioneerimiseni.

Juhul, kui toode oli müüdud allahindlusega, kaubandusliku välimuse taastamine ei kuulu tasuta remonditööde hulka.

Pretensioonide esitamise kehtestatud ajal tasuta remondi alla ei kuulu detailid, mis on mehhaaniliselt purunenud ja vead, mis on tekkinud alljärgnevatel põhjustel:

  • transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale;
  • toote hoolimatul kasutamisel või ülekoormamisel;
  • kasutamiseeskirjadest sõltumatutel põhjustel;
  • müüjast sõltumatutel põhjustel, näiteks: pingemuutused vooluvõrgus, küttegaasi keemilise koostise muutumine, äike, tulekahju, vee kvaliteet, närilistest ja putukatest põhjustatud lühised ja vigastused ning muud välised mõjurid;
  • kui toodet on remontinud selleks mitte volitatud isik või firma;
  • paigaldusvigadest või valesti ühendamisest;
  • integreeritaval tehnikal nõutava ventilatsiooni puudumisel mööbli sees.

Samuti ei kuulu tasuta remondi alla sellised osad, millede kulumine on loomulik, näiteks:

  • tolmukotid, harjad, elektripirnid, kaitsmed, klaas-, tekstiil- ja paberosad ning käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, käepidemed jms.).

Tasuta teenuse alla ei kuulu toote paigaldus, kasutamise õpetus, hooldus, puhastus ega ka selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhendi väärkasutus.

Vea ilmnemisel pretensioonide esitamise aja jooksul tuleb kliendil sellest teatada müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale mitte hiljem, kui 2 (kahe) nädala jooksul.

Vajalik on teatada:

  • toote mudel, ostuküüpäev ja koht, toote number ja seerianumber (need on kirjas toote nimiplaadil);
  • viga ning võimalusel tingimusi, millest see võis tekkida.

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv viga kõrvaldatakse esimesel võimalusel.

Suuregabariidiliste ja raskete toodete transport töökotta ja tagasi toimub müüja vahenditega ja on ostjale tasuta. 

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv remont on ostjale tasuta. See eeldab, et toote vigased detailid, mis vahetatakse uute vastu, kuuluvad müüjale.

Kui käesolevate pretensioonide esitamise tingimuste tõlgendamisel tekivad ostja ja volitatud remontija vahel lahkhelid, lahendab probleemi müüja poolt volitatud hoolduse spetsialist.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!