Märts on traditsiooniliselt hea teeninduse kuu, mis pööratakse enam tähelepanu teenindusele ja teeninduse kvaliteedile. Meie Omegas soovime, et kõik meie kliendid oleksid alati rõõmsad ja oma ostudega rahul. Et aga seda saavutada, peavad meie klienditeenindajad olema professionaalsed, rõõmsad ja rahul, et aidata igal kliendil just see õige toode välja valida ning vajaduse korral ostuprotsessi käigus toeks olla ja abistada. 

Kutsume Sindki hea teeninduse kuu aktsioonides kaasa lööma ja heast teenindusest märku andma. Kui jäid meie teenindusega rahule, anna sellest teada Kiida teenindajat kodulehel. Otseloomulikult võid seda ka otse teenindajale öelda. Sõnal on suur jõud ;) Muide, hea teeninduse kohta võib raporteerida ka juhul, kui sooritad ostu e-poest.  

Aitäh kaasa löömast!