Garantii ja hooldus
GARANTIIREMONT TALLINNAS:
ELECTROLUX ja AEG garantiihooldus:
Klienditeenindus 6650030, e-mail: info.eesti@electrolux.com
ELECTROLUX ja AEG
Kvalirem OÜ, t. 5830 0910 (est), 5567 4522 (rus), https://kvalirem.ee info@kvalirem.ee
AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ELICA, SAMSUNG, ZELMER, KENWOOD, DELONGHI, SILVERLINE õhupuhastajad, SCHNEIDER külmikud
OÜ Sevi Kodukaubad, Pallasti 16, Tallinn, tel. 6366525; e-mail: info@sevi.ee
CANDY, HAIER, HOOVER
NETIABI Hoolduskeskus
Koduleht: https://netiabi.ee/
Telefon: +372 5850 1010
Aadress: Saku 13, Tallinn 11314
Avatud E-R 9:00-18:00
Email: netiabi@netiabi.ee
WHIRLPOOL, INDESIT, HOTPOINT
Raud OÜ, Siili 25, tel. 6722990, 6722570; e-mail: info@kmh.ee
BOSCH, SIEMENS, SMEG, SCANBERG, FALMEC
Eliser OÜ, Mustamäe tee 24, Tallinn, tel. 6650090, e-mail: hooldus@eliser.ee
LIEBHERR, BOSCH, SIEMENS, MIELE, SAMSUNG, LG, HISENSE
Renerk Kaubanduse OÜ, Laki põik 6, Tallinn, tel. 6512 222
SNAIGE
Soone OÜ, reg. nr. 10554900
Harjumaa, Rae vald, Assaku alevik, Heina 3, 75301
Telefon (+372) 5018330, e-post: sooneou@hot.ee
PHILIPS, LG, SAMSUNG, Schaub Lorenz, SCHNEIDER mikrolaineahjud, REDMOND
Speleta AS, Pärnu mnt 137, 11314 Tallinn.E-mail:: info@etsc.ee Telefon: +372 640 5074
Teenindus avatud: E-R: 9.00-18.00
SCHLOSSER, STARKKE, DeAirce, BRANDT, BOMANN, SENCOR, DUNAVOX, Scancool, Rommelsbacher, Scandomestic
Kodumasinate Hooldus OÜ ,Gonsiori 33 Tallinn 10147, tel: 6 836 330 ,
Tel: +372 5056225, e-post: andrus@kmhooldus.ee
KÄRCHER
Stokker AS, Peterburi tee 44, Tallinn, t. 6201111, https://www.stokker.ee/contacts/shops
Samsung teeninduse tugi tel. 800 7267
LG teeninduse tugi tel +372 8840455
E-N: 9:00 - 17:00
R: 9:00 - 15:00
Riigipühadel: suletud
GARANTIIREMONT TARTUS:
BOSCH, SIEMENS, SAMSUNG, GORENJE, PHILIPS, KENWOOD, BRAUN, MOULINEX
Arwest OÜ, Turu 37, Tartu 51013, t. 7 344 299, 56 697 843, e-mail: arwest@arwest.ee
AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, WHIRLPOOL, BRANDT, BOMANN, MASTERCOOK
Tavatronic OÜ, Rahu 3/1, tel. 7349 123, e-mail: info@tavatronic.ee
SCHLOSSER, STARKKE, ALMA-FERROLI boilerid
Teenusproff OÜ, Pikk 12, Tartu, tel. 7402030, 5340 2030, e-mail: majestservice@hot.ee
ELICA
OÜ Sevi Kodukaubad, tel. 6366525; e-mail: info@sevi.ee
ÜLE EESTI:
Sipelgas Maurinte OÜ, Narva Have OÜ, Pärnu, Haapsalu Lumehelves OÜ, Valga Tähva OÜ, Kärdla |
Aaberi Kodumasinad OÜ, Viljandi Merton OÜ, Viljandi Limestra Profservis OÜ, Ida – Virumaa Centralservise OÜ, Pärnu Nirgi Kodumasinad OÜ, Rakvere Frigotec OÜ, Võru Pille Manglus |
PRETENSIOONIDE ESITAMISE EESKIRI
Kõikidele Anava Eesti AS poolt maale toodud ja müüdud kodumasinatele kehtib pretensioonide esitamise aeg 24 (kakskümmend neli) kuud arvestades ostukuupäevast.
Aluseks on ostu-müügi dokument (nt. arve-saateleht, ostukviitung, ostu-müügi leping).
Müüdud kodumasinatele pretensioonide esitamine vastab EV Võlaõigusseadusele,Tarbijakaitseseadusele ja teistes õigusaktides sätestatud nõuetele.
Pretensioonide esitamise aeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud otstarbel, milleks see on valmistatud.
Kui toodet otseselt kasutatakse mittekodustes tingimustes, siis kehtib toodetele pretensioonide esitamise aeg 3 (kolm) kuud arvestades ostukuupäevast.
Ainult Interneti teel ostetud toodetel kehtib 14 (neljateist) - päevane tagastus- ja vahetusõigus. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
Igasugused kehtestatud aja jooksul pretensioonid esitatakse ainult müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale.
Vastavalt esitatud pretensioonile tasuta remondi sisuks on:
- toote varjatud konstruktsiooni-, valmistamise-, ja tooraine defektide avastamine ning nende kõrvaldamine. Eelpoolnimetatud puudused kõrvaldatakse kuni toote normaalse funktsioneerimiseni.
Juhul, kui toode oli müüdud allahindlusega, kaubandusliku välimuse taastamine ei kuulu tasuta remonditööde hulka.
Pretensioonide esitamise kehtestatud ajal tasuta remondi alla ei kuulu detailid, mis on mehhaaniliselt purunenud ja vead, mis on tekkinud alljärgnevatel põhjustel:
- transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale;
- toote hoolimatul kasutamisel või ülekoormamisel;
- kasutamiseeskirjadest sõltumatutel põhjustel;
- müüjast sõltumatutel põhjustel, näiteks: pingemuutused vooluvõrgus, küttegaasi keemilise koostise muutumine, äike, tulekahju, vee kvaliteet, närilistest ja putukatest põhjustatud lühised ja vigastused ning muud välised mõjurid;
- kui toodet on remontinud selleks mitte volitatud isik või firma;
- paigaldusvigadest või valesti ühendamisest;
- integreeritaval tehnikal nõutava ventilatsiooni puudumisel mööbli sees.
Samuti ei kuulu tasuta remondi alla sellised osad, millede kulumine on loomulik, näiteks:
- tolmukotid, harjad, elektripirnid, kaitsmed, klaas-, tekstiil- ja paberosad ning käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, käepidemed jms.).
Tasuta teenuse alla ei kuulu toote paigaldus, kasutamise õpetus, hooldus, puhastus ega ka selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhendi väärkasutus.
Vea ilmnemisel pretensioonide esitamise aja jooksul tuleb kliendil sellest teatada müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale mitte hiljem, kui 2 (kahe) nädala jooksul.
Vajalik on teatada:
- toote mudel, ostuküüpäev ja koht, toote number ja seerianumber (need on kirjas toote nimiplaadil);
- viga ning võimalusel tingimusi, millest see võis tekkida.
Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv viga kõrvaldatakse esimesel võimalusel.
Suuregabariidiliste ja raskete toodete transport töökotta ja tagasi toimub müüja vahenditega ja on ostjale tasuta.
Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv remont on ostjale tasuta. See eeldab, et toote vigased detailid, mis vahetatakse uute vastu, kuuluvad müüjale.
Kui käesolevate pretensioonide esitamise tingimuste tõlgendamisel tekivad ostja ja volitatud remontija vahel lahkhelid, lahendab probleemi müüja poolt volitatud hoolduse spetsialist.