Omega lisagarantii kuni 5 aastat
Omega lisagarantii kehtib alates müügikuupäevast uuele suurele kodutehnikale (külmikud, pliidid, pesumasinad, ahjud, õhupuhastajad jne.), ostetuna omega.ee veebipoest ja kestab 5 aastat.
Millal garantii kehtima hakkab?
- Omega lisagarantii kuni 5 aastaks jõustub siis, kui lõpeb soetatud tehnikale pretensioonide esitamise tähtaeg (2 aastat), mis antakse kaubale tootja poolt alates müügi hetkest.
- 3 aasta pikkune garantiiaja pikendus on kehtiv vaid ostudokumendi esitamisel, millel on ära toodud lisagarantii saamise kinnitus ja soetatud kauba täpne kood.
Milles seisneb Omega 5-aastase lisagarantii kasu?
- Toote tasuta toimetamine remondikohta ja tagasi,kui tootel ilmnevad tootmisdefektid.
- Tasuta remont ja kõik sellega seonduvad väljaminekud pärast 2 aasta pikkuse pretensioonide esitamise tähtaja möödumist alates toote ostmise päevast, juhul kui toodet ekspluateeriti vastavalt kasutusjuhendile.
- Vajadusel ka remonditud või väljavahetatud toote paigaldamine.
- Kui olemasoleva toote remontimine osutub võimatuks, siis vahetatakse toode uue või analoogse toote vastu, mille maksumus ei ületa soetatud toote oma.
- Ühekordse ekspertiisi kulud, kui tekib vaidlus toote rikke põhjuste üle.
Omega lisagarantii ei kehti järgnevatel juhtudel:
- tootel on mehaanilised vigastused või sellest tulenevad kahjustused.
- toodet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile või sellel on kahjustusi, mis on põhjustatud valest paigaldusest
- toode on maha kukkunud, seda on lõhutud või kahjustatud kasutaja poolt
- toote kahjustused tekkisid tulekahju, üleujutuse või muude loodusjõudude tagajärjel, aga ka vandalismi tõttu
- toote plastik- ja klaasosadele (käepidemed, lülitid,riiulid, katted, filtrid, lambipirnid, ukseklaasid, keraamilised pinnad jm.), kui killud, praod või muud mehaanilised vigastused tekkisidtoote kasutamisel.
Omega lisagarantiid puudutavates küsimustes pöörduge meie müügipersonali poole e-posti aadressil info@omega.ee või telefonidel 6565 357, 5115 716.